27 d’octubre del 2010

Individual amb aplicacions de roba

Aquest individual té una història i si em deixeu us l'explicaré:

Un dia que vaig anar a veure a la Maria, tenia un individual muníssim, amb puntetes al voltant, dues cafeteres i tassetes diferents. L'envoltaven unes lletres que deien, si mal no recordo, alguna cosa de cafè...

Però, com podeu veure li he fet un canvi radical. No s'assembla ni mica a l'original.

Per a mi, m'ha quedat de perles, hi esmorzaré de gust amb el Bondia! Cal començar el dia amb optimisme i alegria.

Maria, sort que em coneixes i saps que m'agraden les coses al meu aire i repeteixo, l'original era muníssim però no hi podia posar el meu art!!!!!

1 comentari:

puntadas de una peregrina ha dit...

Nùria, t´ha quedat molt be,pensa que el que vas veure era obra d´una altre persona, no l´havia tret de cap publicació i que em va donar permis per vendre reproduccions. Ella va crear i , com no, tu també, Cadascú treien la seva inventiva.

Petons, Maria